Další kousek Desperáda

23.11.2010 21:32

Dneska jsem přišla domů a myslela jsem, že omdlím. To, že se Belisar pustil do gauče jsem přešla téměř v klidu(dle zásady "když u toho psa nenachytáte, tak nemá cenu trestat"), okousané krmníky mě taky nechávají v klidu ( to je dokonce povoleno, jenom Prokůpek toho nevyužil), ale tentokrát si náš Desperádo sundal z kuchyňské linky nádobku na mléko do našeho kávovaru a dokázal jí tak "upravit", že je už nepoužitelná a můžu jí vyhodit, začít pít kafe bez našlehaného mléka a zkusit sehnat jinou... Tentokrát jsem neměla sílu to vyfotit :-)

 

 

Today I came home and thought I'd pass out. The fact that Belisar undertook couch I went almost calm (according principle when on of the dog catch, so no sense punish ") chewed fodder ties too I let calm (It even permitted, only Prokupek did not use) but This time our Desperado removed from the kitchen container of milk in our coffee and she was able to "adjust" it is useless and you can throw it, start drinking coffee without milk and try to get another ... This time I did not have the strength to take pictures :-)